Waar heeft u hulp bij nodig:

 Ik kan niet meer voor mezelf koken

 Ik voel me eenzaam

 Ik heb hulp nodig bij persoonlijke verzorging

 Ik heb verpleging nodig

 Ik heb praktische ondersteuning nodig bij mijn problemen

 Ik heb moeite met het huishouden

 Ik kan niet meer op mezelf wonen

 Ik zoek een leuke locatie voor het vieren van mijn verjaardag

Woonzorgcentrum

Vrienden van Foswert

De Stichting Vrienden van Foswert is opgericht in 1995. De leden van de stichting zorgen er met elkaar voor dat het verblijf van de bewoners van WoonZorgCentrum Foswert op verschillende manieren aangenamer wordt gemaakt. Bijvoorbeeld door de aanschaf van materialen die niet uit het reguliere budget van het Woonzorgcentrum betaald mogen worden. Uw gift is natuurlijk van harte welkom!
De Stichting Vrienden van Foswert heeft de laatste jaren al heel wat doelstellingen gerealiseerd. U kunt hierbij denken aan jaarlijks terugkerende evenementen zoals de nieuwjaarsreceptie, het zomerreisje met bus en/of boot en activiteiten rondom Sinterklaas en Kerst. Maar ook de aanschaf van bijv. creatief materiaal voor verschillende activiteiten wordt door de Stichting Vrienden van Foswert bekostigd. Natuurlijk blijft altijd iets te wensen over. Daarom zijn wij op zoek naar nieuwe ‘vrienden’ die onze stichting willen steunen met een jaarlijkse donatie of een éénmalige gift. Want met uw financiële bijdrage kunt u het verblijf van onze bewoners net iets aangenamer maken.

Een legaat is niet minder welkom. Het legateren van een geldbedrag dient opgenomen te worden in uw testament. Neem daarvoor contact op met uw notaris.

ANBI
Stichting Vrienden van Foswert is een officieel erkende en toegelaten ANBI (Algemeen Nut Beogende Instelling). Dat betekent dat uw donatie en giften fiscaal aftrekbaar zijn. Op deze pagina vindt u alle (financiële) gegevens van de stichting op een rijtje.

Als u zich wilt aanmelden als donateur, kunt u een briefje sturen naar:

Stichting Vrienden van Foswert
T.a.v de penningmeester
Foswerterstrjitte 71
9172 PS  FERWERT

Actueel

Interzorg Groep verlengt kwaliteitscertificaat!

Geplaatst op: 27-09-2021

Vorige week dinsdag en woensdag stonden bij Interzorg Groep in het teken van de jaarlijkse kwaliteitscertificering (HKZ). Ondanks de coronapandemie, die in het afgelopen jaar veel tijd en energie van alle medewerkers heeft gekost, had de directeur/bestuurder voldoende vertrouwen in de organisatie en haar medewerkers om deze certificering door te laten gaan. Op dinsdag en woensdag vonden de werkzaamheden deels ‘op afstand’ plaats, werden er documenten en cliëntdossiers opgevraagd en ingezien en werden medewerkers van de verschillende onderdelen van Interzorg Groep, de directeur/bestuurder en 2 afgevaardigden van de Cliëntenraad geïnterviewd op het gebied van kwaliteit van zorg.  
 

Lees meer