Klachtenprocedure
Wij doen ons uiterste best u goed te helpen. Ondanks dat kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent. Wij horen dit graag van u.
Heeft u een klacht?
Bespreek uw klacht eerst met de betreffende medewerker of met zijn of haar leidinggevende. Blijft de klacht bestaan, dan kunt u schriftelijk een klacht indienen bij onze klachtenbemiddelaar. U stuurt het naar (postzegel niet nodig):Interzorg Groep
T.a.v. de klachtenbemiddelaar
Antwoordnummer 6700
9172 ZX FERWERT
Of u stuurt een email naar met in het onderwerp 'Klacht' naar: info@interzorggroep.nl
Als een klacht niet naar uw tevredenheid wordt afgehandeld, dan kunt u dit aanhangig maken. Dat kan op twee manieren:
- u stuurt de klacht door naar een landelijke geschillencommissie, of
- u wendt zich tot de rechtbank (in het uiterste geval)
Interzorg Groep beschikt daarnaast over een cliëntvertrouwenspersoon Wzd (Wet Zorg en Dwang), via Quasir. Via deze link kunt u meer informatie hierover lezen. Heeft u een klacht, vragen of wilt u graag in gesprek, neem dan gerust contact met haar op.