Waar heeft u hulp bij nodig:

 Ik kan niet meer voor mezelf koken

 Ik voel me eenzaam

 Ik heb hulp nodig bij persoonlijke verzorging

 Ik heb verpleging nodig

 Ik heb praktische ondersteuning nodig bij mijn problemen

 Ik heb moeite met het huishouden

 Ik kan niet meer op mezelf wonen

 Ik zoek een leuke locatie voor het vieren van mijn verjaardag

Klachtenprocedure

Wij doen ons uiterste best u goed te helpen. Ondanks dat kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent. Wij horen dit graag van u.

Heeft u een klacht?

Bespreek uw klacht eerst met de betreffende medewerker of met zijn of haar leidinggevende. Blijft de klacht bestaan, dan kunt u schriftelijk een klacht indienen bij onze klachtenbemiddelaar. U stuurt het naar (postzegel niet nodig):

Interzorg Groep
T.a.v. de klachtenbemiddelaar
Antwoordnummer 6700
9172 ZX FERWERT

Of u stuurt een email naar met in het onderwerp 'Klacht' naar: info@interzorggroep.nl

Als een klacht niet naar uw tevredenheid wordt afgehandeld, dan kunt u dit aanhangig maken. Dat kan op twee manieren:
- u stuurt de klacht door naar de landelijke geschillencommissie (www.degeschillencommissiezorg.nl), of
- u wendt zich tot de rechtbank (in het uiterste geval)

Interzorg Groep beschikt daarnaast  over een cliëntvertrouwenspersoon Wzd (Wet Zorg en Dwang), via Quasir. Via deze link kunt u meer informatie hierover lezen. Heeft u een klacht, vragen of wilt u graag in gesprek, neem dan gerust contact met haar op.

 

Actueel

Samenwerking Qualityzorg en Interzorg Groep

Vanaf januari 2021 werkt QualityZorg samen met Interzorg Groep, Woonzorgcentrum Foswert in Ferwert. De samenwerking is erop gericht om bewoners met een complexe wond of een verhoogd risico op een complexe wond, die wonen in het Woonzorgcentrum Foswert, vroegtijdig te voorzien van diagnostiek en een wondbehandelplan op maat.



 

Lees meer