Waar heeft u hulp bij nodig:

 Ik kan niet meer voor mezelf koken

 Ik voel me eenzaam

 Ik heb hulp nodig bij persoonlijke verzorging

 Ik heb verpleging nodig

 Ik heb praktische ondersteuning nodig bij mijn problemen

 Ik heb moeite met het huishouden

 Ik kan niet meer op mezelf wonen

 Ik zoek een leuke locatie voor het vieren van mijn verjaardag

Klachtenprocedure

Wij doen ons uiterste best u goed te helpen. Ondanks dat kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent. Wij horen dit graag van u.

Heeft u een klacht?

Bespreek uw klacht eerst met de betreffende medewerker of met zijn of haar leidinggevende. Blijft de klacht bestaan, dan kunt u schriftelijk een klacht indienen bij onze klachtenbemiddelaar. U stuurt het naar (postzegel niet nodig):

Interzorg Groep
T.a.v. de klachtenbemiddelaar
Antwoordnummer 6700
9172 ZX FERWERT

Of u stuurt een email naar met in het onderwerp 'Klacht' naar: info@interzorggroep.nl

Als een klacht niet naar uw tevredenheid wordt afgehandeld, dan kunt u dit aanhangig maken. Dat kan op twee manieren:
- u stuurt de klacht door naar een landelijke geschillencommissie, of
- u wendt zich tot de rechtbank (in het uiterste geval)

Interzorg Groep beschikt daarnaast  over een cliëntvertrouwenspersoon Wzd (Wet Zorg en Dwang), via Quasir. Via deze link kunt u meer informatie hierover lezen. Heeft u een klacht, vragen of wilt u graag in gesprek, neem dan gerust contact met haar op.

 

Actueel

Stop! Zoek niet verder!

Ben jij nog op zoek naar een leuke baan in de zorg? Zoek dan niet langer, maar neem een kijkje bij ons! Op 19 mei aanstaande organiseren wij een speeddate-sessie in ons Grand Café in Ferwert. Wij gaan graag met jou in gesprek om je te vertellen wat wij jou kunnen bieden! Kom langs op 19 mei en maak kennis met het werken in de zorg. Onder het genot van een hapje en een drankje ga je in gesprek met toekomstige collega's en bekijken we samen de mogelijkheden.

Zien we je op 19 mei?