Waar heeft u hulp bij nodig:

 Ik kan niet meer voor mezelf koken

 Ik voel me eenzaam

 Ik heb hulp nodig bij persoonlijke verzorging

 Ik heb verpleging nodig

 Ik heb praktische ondersteuning nodig bij mijn problemen

 Ik heb moeite met het huishouden

 Ik kan niet meer op mezelf wonen

 Ik zoek een leuke locatie voor het vieren van mijn verjaardag

Klachtenprocedure

Wij doen ons uiterste best u goed te helpen. Ondanks dat kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent. Wij horen dit graag van u.

Heeft u een klacht?

Bespreek uw klacht eerst met de betreffende medewerker of met zijn of haar leidinggevende. Blijft de klacht bestaan, dan kunt u schriftelijk een klacht indienen bij onze klachtenbemiddelaar. U stuurt het naar (postzegel niet nodig):

Interzorg Groep
T.a.v. de klachtenbemiddelaar
Antwoordnummer 6700
9172 ZX FERWERT

Of u stuurt een email naar met in het onderwerp 'Klacht' naar: info@interzorggroep.nl

Als een klacht niet naar uw tevredenheid wordt afgehandeld, dan kunt u dit aanhangig maken. Dat kan op twee manieren:
- u stuurt de klacht door naar de landelijke geschillencommissie (www.degeschillencommissiezorg.nl), of
- u wendt zich tot de rechtbank (in het uiterste geval)

 

Actueel

Goede, warme zorg en moeilijke beslissingen

Verpleeghuis Foswert in Ferwert, onderdeel van Interzorg Groep, heeft tot op de dag van vandaag corona buiten de deur gehouden. Maar daarvoor moet je soms moeilijke beslissingen nemen. Wat doet het met zorgmedewerkers als een bewoner overlijdt zonder afscheid van zijn familie? En hoe ga je om met boze naasten die de bezoekregeling te strikt vinden? Meewerkend coördinerend verpleegkundigen Sandra Kuiken en Stiena Otte kijken terug.

Klik voor het volledige artikel op deze link.