Waar heeft u hulp bij nodig:

 Ik kan niet meer voor mezelf koken

 Ik voel me eenzaam

 Ik heb hulp nodig bij persoonlijke verzorging

 Ik heb verpleging nodig

 Ik heb praktische ondersteuning nodig bij mijn problemen

 Ik heb moeite met het huishouden

 Ik kan niet meer op mezelf wonen

 Ik zoek een leuke locatie voor het vieren van mijn verjaardag

Klachtenprocedure

Wij doen ons uiterste best u goed te helpen. Ondanks dat kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent. Wij horen dit graag van u.

Heeft u een klacht?

Bespreek uw klacht eerst met de betreffende medewerker of met zijn of haar leidinggevende. Blijft de klacht bestaan, dan kunt u schriftelijk een klacht indienen bij onze klachtenbemiddelaar. U stuurt het naar (postzegel niet nodig):

Interzorg Groep
T.a.v. de klachtenbemiddelaar
Antwoordnummer 6700
9172 ZX FERWERT

Of u stuurt een email naar met in het onderwerp 'Klacht' naar: info@interzorggroep.nl

Als een klacht niet naar uw tevredenheid wordt afgehandeld, dan kunt u dit aanhangig maken. Dat kan op drie manieren:
- u stuurt de klacht door naar de onafhankelijke provinciale klachtencommissie (www.kvvgfriesland.nl) waar Interzorg Groep bij is aangesloten, of
- u stuurt de klacht door naar de landelijke geschillencommissie (www.degeschillencommissie.nl), of
- u wendt zich tot de rechtbank (in het uiterste geval)

 

Actueel

Interzorg verlengt HKZ-certificaat!

Op 15 oktober jl. vond bij Interzorg Groep de hercertificeringsaudit plaats met betrekking tot de zorg- en dienstverlening. Er werd geen enkele tekortkoming geconstateerd: een fantastisch resultaat! De directie van Interzorg Groep is bijzonder trots op dit resultaat, helemaal in deze tijden van toegenomen en aangescherpte kwaliteitseisen!
 

Lees meer