Waar heeft u hulp bij nodig:

 Ik kan niet meer voor mezelf koken

 Ik voel me eenzaam

 Ik heb hulp nodig bij persoonlijke verzorging

 Ik heb verpleging nodig

 Ik heb praktische ondersteuning nodig bij mijn problemen

 Ik heb moeite met het huishouden

 Ik kan niet meer op mezelf wonen

 Ik zoek een leuke locatie voor het vieren van mijn verjaardag

Klachtenprocedure

Wij doen ons uiterste best u goed te helpen. Ondanks dat kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent. Wij horen dit graag van u.

Heeft u een klacht?

Bespreek uw klacht eerst met de betreffende medewerker of met zijn of haar leidinggevende. Blijft de klacht bestaan, dan kunt u schriftelijk een klacht indienen bij onze klachtenbemiddelaar. U stuurt het naar (postzegel niet nodig):

Interzorg Groep
T.a.v. de klachtenbemiddelaar
Antwoordnummer 6700
9172 ZX FERWERT

Of u stuurt een email naar met in het onderwerp 'Klacht' naar: info@interzorggroep.nl

Als een klacht niet naar uw tevredenheid wordt afgehandeld, dan kunt u dit aanhangig maken. Dat kan op twee manieren:
- u stuurt de klacht door naar de landelijke geschillencommissie (www.degeschillencommissiezorg.nl), of
- u wendt zich tot de rechtbank (in het uiterste geval)

Interzorg Groep beschikt daarnaast  over een cliëntvertrouwenspersoon Wzd (Wet Zorg en Dwang), via Quasir. Via deze link kunt u meer informatie hierover lezen. Heeft u een klacht, vragen of wilt u graag in gesprek, neem dan gerust contact met haar op.

 

Actueel

ALLEEN SAMEN HOUDEN WE CORONA ONDER CONTROLE

We horen als Interzorg Groep net als u via het nieuws over nieuwe brandhaarden van coronabesmettingen. We volgen dit nieuws op de voet. Over verpleeghuizen die deels sluiten. Over zorgen die Nederland zich maakt over de scholen en maatregelen waaraan steeds minder mensen zich lijken te houden. Het coronavirus is er nog steeds en steekt op steeds meer plekken de kop op. Zoals minister Hugo de Jonge het eerder zei “Wij zijn misschien wel klaar met het virus, maar het virus nog niet met ons.”

Moeten we ons zorgen maken?
Uiteraard maken we ons ook zorgen, maar wat we vooral moeten doen is waakzaam blijven. Het beste kunnen we ons houden aan de eerder gemaakte én succesvol gebleken maatregelen.

Gelukkig mogen we bezoek ontvangen!  Daar zijn we natuurlijk heel blij mee. Wel vragen we iedereen die bij ons op bezoek komt goed op elkaar te letten. Als we dat doen kan iedereen veilig op bezoek blijven komen. Kunnen verhalen met elkaar worden gedeeld. En kan er gezellig een kopje koffie met elkaar worden gedronken of een mooie wandeling worden gemaakt. We zijn ervan overtuigd dat wij samen nog steeds corona de baas kunnen. Dat hebben we in de afgelopen maanden laten zien!
 

Lees meer